nápověda pro zákazníky   |  

PPC reklama

Jedná se o jednu z nejúčinnějších forem internetové reklamy. Mezi její obrovské výhody patří zejména to, že je stoprocentně měřitelná, nízkonákladová a umožňuje přesné cílení na zvolený segment. Platí se nikoli za zobrazení reklamy, ale až po té, co na Váš web přivede zákazníka, přičemž cena za jedno kliknutí u kvalitně provedených kampaní se pohybuje v řádu korun, u longtailových slov může cena klesnout dokonce pod jednu korunu za klik. Pokud Vás tedy například stojí jeden klik 2 koruny a rozpočet stanovíte na 1000 Kč, můžeme počítat, že PPC reklama na Váš web přinese přesně 500 zákazníků.

Mezi další výhody PPC reklamy patří snadné kontrolování výdajů - dají se nastavit denní limity útraty i maximální cena za proklik, kterou jste ochotni investovat. V případě, že se peníze vyčerpají, Vaše reklamy se akorát přestanou zobrazovat. Samotné vedení účtu je zdarma a lze jej kdykoli přerušit. Toho se využívá především v případech, kdy na příliv zákazníků z PPC reklamy není daná firma kapacitně připravená - snížením rozpočtů dá snížit či úplně pozastavit počet nových zákazníků do doby, než stihnete nové příchozí objednávky  vyřídit. Úplné přerušení provozu zvláště pak na delší časové období ovšem nedoporučujeme, protože tím zbytečně stoupá cena za klik.

Co tvorba PPC reklamy obsahuje?

  • vytvoření logické struktury kampaní a reklamních sestav - základ PPC reklamy, špatná struktura má vliv na zbytečně vysoké ceny za kliknutí
  • výběr správných klíčových slov včetně longtailových a jejich nastavení
  • vytvoření reklamních textů - jedna z nejdůležitějších částí PPC reklamy, rozhoduje o tom, zda zákazník na inzerát klikne
  • nastavení denních limitů útraty a zacílení na segment Vašich zákazníků
  • její následná analýza a doladění

V případě obrazové PPC reklamy Vám můžeme bannery vytvořit, případně nám můžete zaslat svoje vlastní.

Napište nám

Máte jakýkoli dotaz či připomínku? Budeme rádi, když nám napíšete.



TOPlist