nápověda pro zákazníky   |  

Nastavení pošty v Microsoft Outlook Express

Pro nastavení poštovního účtu je třeba znát tyto parametry:

  • přihlašovací jméno (celý název Vašeho emailu, příklad: jan.novak@nazev-domeny.cz)
  • heslo
  • POP3/IMAP server pro příjem pošty (hosting.synetix.cz)
  • SMTP server pro odesílání pošty (získáte od svého poskytovatele internetu)

Popis nastavení:

Spusťte aplikaci Outlook Express a v menu „Nástroje“ zvolte položku „Účty“.

Vyberte záložku „Pošta“ a klikněte na tlačítko „Přidat“ a zvolte „Pošta“.

Do kolonky „Zobrazované jméno“ vepište své jméno, které se bude zobrazovat příjemcům Vaší pošty a klikněte na tlačítko „Další“.

Do následující kolonky vepište svou emailovou adresu a klikněte na tlačítko „Další“.

V následující tabulce zvolte typ serveru příchozí pošty:

  • POP3 (doporučeno) – klient stahuje všechny data na lokální počítač
  • IMAP – všechna data jsou stále uložená na serveru

Do kolonky „Server příchozí pošty“ napište: hosting.synetix.cz

Do kolonky „Server odchozí pošty“ napište adresu SMTP serveru, kterou zjistíte u svého poskytovatele internetu.

Pokračujte stiskem tlačítka „Další“.

 

Do kolonky „Název účtu“ napište svou celou emailovou adresu, např.: jan.novak@nazev-domeny.cz

Do následující kolonky napište své heslo a klikněte na tlačítko „Další“.

Nyní je účet založen a můžete kliknout na tlačítko „Dokončit“.

Po té nový účet vyberte a klikněte na tlačítko „Vlastnosti“.

Vyberte záložku „Upřesnit“ a položky „Příchozí pošta“ zaškrtněte „Tento server požaduje zabezpečené připojení (SSL)“.



TOPlist